arman, ebba, jag och junie<33 ea också såklart men du kunde ju inte va me gmn!

hejhej!!!
idag hade vi vikarie somvanligt "Therese" heter hon.. men vi har faktiskt varit ganska dumma mot henne så hon skrek: NU FÅR NI VÄLL ÄNDÅ HÅLLA KÄFTEN! och då fick hon tyst på oss:p
och en annan sak va att en kille i min skola (inga namn sorry för de) sparkade och knuffa min brorsa ba fatt Tor råkade skuta en boll i hans mage och då blev han jättearg och knuffa Tor då sa Tor såhär: Men guud va cool du är kan du inte spotta lite mer snäääälla! (asso ..... spottar ganska mycket) men a venne jag blev asaaarg på ...... men a nu e jag inte lika...
Men efter skolan gick jag arman junie och ebba och panta burkar vi fick typ 20-40 kr tror jag sen så gick vi hem till Junie där vi pratade, åt, å va inne lite på datorn men jag var tvungen att gå hem lite tididgare för mamma och pappa ville de... men bilder kommer
världens finaste Ebba!!<333
arman i junies soffa<33
Junie fast det var inte idag men jag tyckte att den va gullig<333haha
haha kolla på mitt öga!
dresscode

tröja:fredperry
jeans: puss&kram
strumpor: H&M
men nu kommer bilder på den sötaste.. Tor såklart!!
hihi rolig<333

menn puss och hej<333

Kommentarer
Postat av: Simon

Det var typ roligt när några log när theres skrek på oss. Och asså, vad dåligt av pesonen som sparkade Tor (eftersom det värkar som jag inte får säga på personen). Det var 40 kronor som ni pantade! :D

Hoppas ni hade kul hos Juine!



Trevlig Valborg Tyris <3

2009-04-30 @ 18:21:13
URL: http://simonsegna.blogg.se/
Postat av: junie

hej ja det var fett kul i onsdags

2009-04-30 @ 18:32:33
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0