Fortsättningen från igår...

Efter cyklelturen så gick jag hem till Michelle j(ag sov där)
När vi kom till henne bestämde vi oss för att jogga vid kungsholms strand så jag fick låna joggingkläder av henne och så började vi springa.. lite senare kom Vi kom fram till en liten dam med jättetun is. Så Michelle var så osmart att hon ställde sig på den och den sprack!! Så hon blev helt dyngsur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

STACKARN!! men hon ville ändå fortsätta jogga så jba: eeh okej Men det var ju bara bra : )
När vi kom till baka så åt vi hamburgare med pommes hihi nyttigt värre!! Men det var jättegott. När vi hade ätit upp så gick vi o hyrde två filmer och köpte chips! vi hyrde nån hejarklacksfilm och en film med Lindsay Lohan men jag kommer inte ihåg vad nån av dom hette ^^¨Men vi hade iallafall jättekul!!! sen på dan så hjälpte jag,mamma och Tor mormor att handla och så för hon har brytit armen När vi hade hjälpt henne några timmar så åkte vi in tilll stan (inte mormor) Där jag köpte en silverväska. ett par silvertighs, svarta tighs, vita tighs Ja typ det! 8 ) sen kom pappa och han köpte nått lock till mobilen sen gick jag och Tor och hoppade studsmatta på ett ställe och då helt plötsligt dök Agnes och en tjej som heter Inez upp så vi hoppade tillsammans och hade kul sen när vi hade hoppt ikanske 2 timmar så ringde mamma och pappa dom sa att vi skulle möta vid vedungnen (det är en pitzzeria) där åt vi jätte goa pitzzor och nu e jag hemma..


PussPoss T

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0