godmorgon: )

hejhej! jag han tyvär inte skriva ett inlägg igår.. Men nu gör jag det (asso jah skriver om igår)

Först på morgonen så åkte min familj som består av mamma, pappa, bror Tor och jag såklart till Söder vi hade köpt med oss en en gångsgrill så det var jätte mysigt. Vi satt i Drakenbergsparken vi grillade korv och åt lite kanelsnäckor: mums: vi hade också med oss mandariner mm
vår lilla grill
fin, va?
lite av filten 8)
Gårdagens dresscode


jacka: gu&blå
tröjtjol: Gina Tricot
väska: Gina Tricot
strumpbyxor: lindex tror jag...

frisyren och facet
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Förra dagens nya upplevelse var att.....

såg Maskrosor härligt, va?
men bujbuj


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0