hej idag har jag..

varit i skolan såklart. Sen gick jag arman ebba och junie till godisrottan och köpte klubbor. Ea följde inte med för hon skulle med Elna till öland ^^
Men sen gick vi till rålis där vi körde Burken jag junie och arman börja tjafsa lite menmen sen körde vi kubb och sen gick jag junie å ebba och typ skratta resten av tiden och nu sitter jag här men bilder från hemkunskapen och lite annat.
..ebba

..............................................................................................................................................................................................................................

fin bild på ea och halva mig

me
junie i simons glajer

dresscode


rålis
junie<3
ebba<3
ha
skolan
jag linn<33
linnn<3

aja puss

Kommentarer
Postat av: Simon

Va fin du är i mina glasögon Junie! xD

2009-04-30 @ 22:26:21
URL: http://simonsegna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack simon hehe <3

2009-05-01 @ 20:55:16
Postat av: ebba

tack Tyra att du tog den bilden :)

2009-05-02 @ 18:36:36
Postat av: linn

fan dig att du tog bilden på mig ;)<3333

2009-05-02 @ 20:03:37
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0