hejhejhjeh har ingeeeeen orka att bloggaaa men nu ska de börjas 8)

hej!
Idag så har jag vart i skolan där vi hade lite tråkigt men helt okej.
Vår lärare rammlade som sagt när vi skulle på museeum förra fredan fredag oc¨h hon är inte tillbaka! jag tror att hon typ är utbränd hoppas inte det men det är ju samtidigt lite skönt när man har vikarie eller a ni fattar, eller? Men efter skolan så gick jag, linnea och elna hem till linnea för vi skulle lämna några kaffegrejer och sånt från vårbalen det vaar tuuungt. Junie och ebba kunde inte följa med för att junie skulle göra ett test i skolan och ebba skulle vänta , men sen gick vi till rålis och mötte don där vi åt mellis sen åkte jag och Junie till simmhoppet och ni skulle sätt för att det var 3 killar som stog och typ flörta med oss hehe men det var jätte gulligt fast jag och junie börja asgarva för dom ställde sig bakom oss dom satte på sig solglasögon.. (a) men det var iaf jätte kul

men aja puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hoppas inte hon e utbrend heller men grattis på namnsdagen hipp hipp hura =)

2009-04-28 @ 15:14:49
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0