igår : )

Hejsahejsan!!!
igår så var jag på cykel tur med linnea det började med att jag cyklade ner till hennes port och ringde henne . Hon kom ut med sin cykel och vi cyklade till smedis och låg på bryggan o solade sen cyklade vi runt och pratade tills vi blev lite trötta på det så vi cyklade till parkleken och åt lunch sen gick några från rålis och Bowlade det var jättekul!!

Jag linnea och en kille som heter Mikael var i samma lag vi hade jätte kul! Han var schystare än vad jag trodde : p men jag vann över dom iallafall men jag och Mikael va ganska lika men Linnea.. Jag går inte in på de men hon kastade klotet  åt fel håll hihi gumman !!

Men efter det gick jag och Ea till donken och köpte mat och cyklade till Kronis och åt den där. Lite senare hade vi vattenkrig hihi Kallt.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag ägde alla på Bowling!! (nattttttttttt) XD

2009-04-08 @ 17:31:28
URL: http://eapea.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0