kommer inte på en bättre rubrik än "idag"

tja idag är det ju fredag najs: p
idag har jag iallafall vart i skolan där vi vart på Naturhistoriska museeumet där vi kollade på kroppen men när vi var påväg dit ramlade vår fröken pladask på asfalten seriöst det var inte kul bara synd om henne hon håll på att börja gråta : (
men iallafall efter skolan så var det några 3:or som tjallade på mig, arman, linnea & junie för en sak så vi typ sprang efter dom menmen sen hade arman glömt sin skoldagbok så vi fick gå tillbaka och hämta den sen.............. och lite till
 vi kom lite senare till rålis där var vi i sanden och gjorde handvolter och sån här kommer my beaty petcher (säker felstavat)
haha jag och mina ben av sand..
haha arman förvandlades till en fjortismuslim

haha aja hejdå


Kommentarer
Postat av: Rosina

Öhhhhhhhhhhhhhh..

Min blogg e bra!

2009-04-20 @ 16:02:36
URL: http://rosin.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0