please

asso snällaaaaaa!
lägg av med domdär jäkla komentarerna som är idiotiskt onöödiga! tycker ni att det är OK att skriva något dumt som hatar dig mm och desutom vara anonyma ifall du/ni hatar mig sååå himmla mycket VARFÖR ÄR NI ANONYMA stå för vart ända jä*la ord ni säger dessutom.
fråga er själva?
vissa säger att man får tåla lite skit för att man delar med sig sitt liv på nätet men betyder det då att man kan skriva vad somhelst för att ni tycker det är kul eller nåt sånt skriv bara ert namn så hatar jag er säkert lika mycket och det är ju kul eller? nej men då vet jag vem/vilka som håller på med sånt

Kommentarer
Postat av: linn

håller me nån skrev så här i en kommentar på mitt foto " gud va töntig bild" hur schyst är det när man själv gillar bilden

2009-04-19 @ 21:50:06
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0