skoldan

hejhej idag har det varit skola helt okejroligt...
men en sak var att vi fick göra förtest direkt på morgonen blääää. Men efter skolan så gick jag linn linnea och junie hem till ebba och bakade chokladbollar gjorde kaffe å saft vi gick som påskkarringar till kronis och sålde sen så frågade vi 2 basketkillar om dom ville köpa då sa dom att dom köpte alla om vi vann en match mot dom så det e klart att vi körde men dom var jäääääte bra så det är klart att vi looosa dom va typ med i A-laget eller nåt sånt!
8
Dom sa typ att om vi var 10 år äldre så skulle dom vilja vara ihop med oss eller nåt sånt och dom frågade om vi hade någon storasyster...
aja men jag har också vart på gympaträningen men jag kände mig trööt inte kul okonsentrad
(oj stavning)

aja herrååååååå

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0