världens bästa helg!!!!

hejhej!! Jag har verkligen haft världens bästa helg.
PÅ lörsdagen sken solen stark igenom mitt fönster.. Jag blev pigg och gjorde smothy (stavningen var ej korekt XD)
Sen gick jag upp till stadshagens IP  med mina ipodlurar och lyssnade på den här du vet: allting kommer lösas och bli bättre igen....

På IP:n spelade min brorsa Tor cup på gräset så jag låg och sola å njöt sen ringde jag Linn och frågade om hon ville komma dit hon kom förstås!<33 Linn visste ett ställe med en studsmatta som jag också visste så vi gick dit och hoppade det var jätte kul! sen gick vi hemtill mig och åt pankakor och jordgubbar medans vi kollade på Tarsan :p
sen packade jag sovaöverkläder för jag skulle sova hos Linn : O ) När vi kom hem till henne satte vi direkt på oss joggingklädder och joggade vid vattnet till Stadshuset.
 
Vi stannade vid Stadshuset och låg vid vattnet och pratade (solen sken) Sen ringde hennes pappa och sa att vi skulle komma hem och äta Indisk mat. Det var jättegott!!

Sen efter maten sminkade vi oss till megafjortisar och gick ut och köpte godis och hyrde film vi hyrde Mean girls den var jättebra! men när vi hyrde den var det nån j*vla kines som börja skrika fjortisar och sa såhär: hur fan kan man gå runt sådär! ajaj

Men sen gick vi till daglivs  och köpte jordgubbar och godi vi doppade jordgubbarna i smält choklad mums sen idag har vi varit på Sune musikalen och sen i skrapan och sen på donken!!<333

Tack för allt Linn min gullunge!<3

Kommentarer
Postat av: helena

rolig dag <33

2009-04-05 @ 17:24:51
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0