veckan läs jag vet att den e lång men läs ändå!!

hejhej  vet att jag inte skrivit på hela veckan  menmen..
igår (torsdags) så hade vi vårbal i vår skola. Vår klass sålde läsk, bullar, godis, chips... vi hade också ansiktsmålning jag målade viissa såg inte kloka ut men några blev bra : )

men vet ni vad som hände idag först i skolan så är det en asdum kille i skolan som slog ner arman och sparkade på honom när han låg på marken idiotiskt!!!!! hatar honom
men sen så slutade vi efter lunchen najsit då gick jag arman och junie till smedis och pratade sen gick vi över till ön, ni vet där hängde vi i en lian det va kul sen när vi skulle tillbaka till rålis så såg vi typ en asäcklig spindel som typ var jättegiftig för när arman kastade en sten på den rann det ut en vi vätska bläää
sen gick tjejerna hem så jag var kvar med arman en kille som heter mickael och oskar och då kastade arman en sten mot några fullisar asso han skulle ju inte träffa dom så dom tog en cykel och jagade oss runt hela rålis det var jätte läskigt jag började gråta och några vuxna som jobbar i rålis blev jättearga på oss och vi fick be om ursäkt och dom var ju läskiga sen ringde lenis hem till våra föreldrar fast jag tyckte att det var mest fullisarnas fel
hejdå

Kommentarer
Postat av: linnea

oj läskigt

2009-04-25 @ 09:58:24
URL: http://eapea.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj då

2009-04-25 @ 12:04:41
Postat av: Nea

haha vem var det som sparkade arman?

hälsa tack till han höhöh (a)

2009-05-02 @ 22:34:27
URL: http://baranea.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0