.

hej bloggen!
igår ringde ea junie ebba och undra om jag ville komma till kronis a såklart innan städa jag rummet jättefint! men jag och mina girls gick sen till polishuset och sen gick jag och junie hem till meej och åt för vi va jättehungriga medans ea och ebba skulle gå till stadshagen och leta eftyer sitt godis sen gick junie hem och ea å ebba ringde mig och sa att dom också va hungriga så jag (så snäll som jag är) gjorde mackor till dom innan jag gick dit sen gick jag hem till ea och ebba till sig jag och ea tog ett kvällsdopp nednsför henne och  sen duscha vi, sen klädde vi ut oss till discobrudar och dansa runt haha sen kolla vi på jamacabolt sen sov jag hos henne och idag har jag vart hos farmor och farfar å ätit hemtpizza och tor har klippt sig ja nu sitter jag här hos faaanta/orris

pussåhej

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0