.

hejsan idag har jag först mött upp
<--Agnes
Vi gick till Min brorsa Tors fotbollsmatch dom mötte A.I.K och dom fick sin första förlust tyvär för i år asså min brorsas lag
Men sen så gick jag och agnes och då såg vi en död igelkott som vi la massa blad och så på som en "begravning typ" Sen när vi gick förbi St:görans kyrka sa vi att vi skulle gå in och titta och de gjorde vi sen gick vi till Donken och åt en varsin sån sen så ringde mamma och fråga om jag ville gå på A.I.K och TRELLEBORG matchen på råsunda och de ville jag så jag gick hem och satte på mig A.I.K kläder och gjorde mig i ordning vi som åkte var pappa, Tor, Niklas, Andreas och deras föreldrar

aja hejdå I<3A.I.K

juste aik vann såklart 1-0


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0