sjuk : (

hej på dej! 
nu e jag fett sur!
såhär vare först vaknade jag och hade ont i kroppen men förökte strunta i de och gick ner till orris där jazzo också va men dom  hade jättebråttom och så..
sen så gick jag ner till junie fast hon ringde och sa att hon redan var i skolan och hade utv-samtal så då gick jag till linnea och elna vi gick tillsammans juste linnea har klippt lugg de blev jättefint!
men när vi va påväg så sa linnea och elna: Vad har du på dig idag?
jag ba vadåra dom ba de e skolfoto jag: VA!
Men sen så när vi hade vår första lektion frös jag och hade ont i kroppen sen fick jag ligga hos skolsyster sen kom pappa och hämta mej och vi åkte taxi hem sen när jag kom hem sov jag lite sen åt jag hamburgare och nu har jag ätit alvedon juste jag missade skolfotot ååååh
och s-hoppet



puss

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0