hej borrmaskin

hejsan jag vaknade för nån timme sen jag har hunniit duscha och tvättat håret så här sitter rena tyra vid datorn :p men det borras och spikas och spaklas här hemma. Vi renoverar nämligen. Renoveringsgubben kommer hit kl 9 var ända jäkla morgon så det går inte att sova länge. Men det e ju en fördel för då kommer man igång så att man inte sover bort hela dan eller hur?


men nu ska jag till mormor och äta lunch där mums mormor mat är alltid jätttttte gött. Juste jag ska också till Rinkeby och kolla min snea rygg och då måste jag stå med bar överkropp framför en man. scaaary (stavningen)



hej hoppgumi snopp sug och svälj trevlig helg. usch vad fick jag det ifrån

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0