hejhej jag e en snygg tjej!

hihi det rimmade fast det var Agnes som kom på den! men igår var jag

Agnes, Junie, Elna, Massar, Niklas & Tor i ROMME det var jätte kul!! jag sa till mina kompisar att jag inte skulle åka svart! Men det gjorde jag det var faktiskt jätte enkla svarta där det var branta men enkla. Men en sak var att vår buss gick sönder när det var  1 halvtimme kvar (det tog 3 timmmar att åka dit) så vi fick vänta i 45 min på en annan buss usch jag önskade att jag fick sjuts!

men det var jätte kul!! vi bråkade med några dumma förortsungar (ursäkta uttrycket) men dom var så kaxiga och kallade min kompis Bitch! fan vad arga vi var! men dom fick byta plats sen.



                                                                                         hemmresan
på hemmresan sjung vi sista halvtimmen det var kul!! fast några som sov vaknade och bliev arga på oss men strunt i det ska alla sitta och sura för det elr?

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0