idag..

hej idag så va de en härlig dag. De började nästan eftersomatt ja sov och vaknade å allt de där men skoldan började med att jag gick upp för skoltrappan när ja hörde massa spring och skrik så när ja vände mig om kastade Junie & linnea sig över mig och där stog vi och kramades ett bra tag. Sen va vi tvungna att gå in i klassrummet och göra klart de man skulle va klar med de va alltså för mig mattematte tröög matte :((((( ååå vva de sög men sen blev de en kramig rast med agnes, varja , junie & ea sen rinde de in & ja kom 2 minuter försent till träslöden då blev träslöjdläraren sur som en citron och sa att han ska prata me dom som kommer försent men jag slapp undan.pust. sen va de engelska nu orkar ja inte blogg mer ja vet inte men fingrarna e trötta och bortdomnade de e iskallt ut bläblä!!! hejdå


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0