!!!!! ! JÄVLAR!!!!!

ååååååååååååååååååååååå jag har tappat min mobil jag tappaden när jag var i Rålambsovsparken


        Jag saaaknar den *snyft* nån jävla typ har väl tagit den!!! men men idag e det...



                                                                                            fettodagen



jag var väl tvungen att trycka i mig en sånhär dom var faktiskt goda. Men idag har jag på morgonen duschat sen gick jag hem till Agnes jag var där jag gjorde en blogg till henne (eller hjälpte henne)
den e www.anganpangan.blogg.se
sen gick vi till Rålamshovsparken, Det var en Snowboardtävling där och jag fick prova :p jag ägde ut alla för det var faktiskt första gången. Nu e jag hemma!!! 


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0