min underbara sportdag med ebba började med..

..... att vi möttes vid t-banan & promenerade hem till henne, när vi kom hem till henne bytte vi om till joggingkläder

sen gick vi ner till rålis och joggade till   sen gick vi till baka till rålishuset där vi köte en varsin kaka. Det var vi värda!! sen Joggade vi ett var runt hela rålis (skolrundan) och när vi kom till baka åt vi en varsin banan!
sen gick vi hem till henne & duschade och fixade oss. Jag fick duscha i ett presic nyrenoverat badrum som Ebba aldriga har duschat i så det blev lixom premiär!!! sen gick vi in på datorn.. RING RING ringde det såklart var det mamma som sa att jag var tvungen att möta dom vid T-banan och äka in till stan så jag tjatade tilll mig
200 spän så att jag kunde köpa världens snyggaste tröja på G !! sen klippte tor & pappa sig! puss6kram Tyra


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0