GRÖNAN VART DE ELLERHUR SÖTIZAR???<33333333

åååååååå!! hejsansvejsan i lingon skogen: )
idag har jag, junie, arman, ebba & ea vart på grönan<33
först när vi kom dit åkte vi <-tekopparna sen så åkte vi lilla frittfall för man måste lixom börga lungt asså : ) sen så sa junie: JA VI ÅKER EXTREME! (ea och ebba vågade inte så dom va och åkte dom små grejerna hihi skoja men a okejda dom våga inte<3) så jag och arman å junan åkte exreme! sen sa jag att vi skulle åka frittfall med ett darr på rösten !
sen blev det ett steg seriösare.. nivet jag har ju aldrig åkt frittfall hihi de va jättekul! jag och arman åkte den 5 GÅNGER! *stolt* junie åkte 4:a<3
sen åktre vi runt lite. och tillsist kom de sadransspökhuset åå hatar personalen fett mkt idioter säger jag ba! okej ni fattar nog inte vad jag snackar om

såhär var deet...
Jag, arman, ebba & junie skulle gå in the gosthouse! (a) så vi skulle gå in och arman hade ett vatten glas så kom ett spöke och skrämde oss så han kasta ut vattnet så spökgubben tog direkt fram en walketolki och börga prata på något språk och sen börga han skrika på arman på nån utländsk brytning på engelska och så kom hans spökkompis och sa Motherfucker och fuck you och massa skit och sen skrek han att jag junie och ebba skulle gå in a sen när vi kom ut ur spökhuset så stog arman där jätteledsen och han berätade vad dom sagt så då gick vi till där man köper biljetter och sa att vi ville prata med hans kompis som jobbar i spökuset och så berättade vi för en kille vad hans dumma komis sagt och då sa den dumma att vi ljög och börga skratta och den andra killen trodde inte på oss (JAG MENAR VI ÄR JU FÖR I ******** BARN  OCH ALLA HAR VÄLLL BUSAT OCH ARMAN OM DU LÄSER DET HÄR SÅ VET DU ATT DU INTE GJORT NÅTT FEÖ GUBBEN: (<3) a men resten av kvällen var asnajs men puss älsk er bye

Kommentarer
Postat av: Grönanfreak

shiit vilken skitgubbe som kasta ut er jag hade dampatloss och velat sparka han i skrevet!! XD

2009-06-06 @ 17:09:57
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0