hej idag har jag

Jag vaknade och mamma sa att vi skulle till stan precis då. Så jag kastade på mig kläderna och vi åkte dit. När vi kom dit gick vi och köpte ett presentkort på siba som kosta en 5hundring och sen gick vi till Ginatricot och jag köpte ett par jättestora pärlörhängen för 59 och hon i kassan sa att man inte fick byta.. sen satte jag på mig dom och tyckte att jag inte såg klok ut så jag ska nog ge dom till Orris för jag råkade ha sönder hennes favvoörhängen.

                                                                     efter stan...
så ringde jag ea och fråga vart dom va och hon sa att



va på donken och dom sa att jag skulle komma dit så jag klampade dit och satt och tittade på när dom åt XD sen gick vi till Vivo och ea köpte en lakrispuck och körde mig i en rullvagn : ) sen fick jag typ halva hennes glass..
sen gick vi till en studsmatta sen köpte vi jordgubbar och sen gick ea & elna och precis då kom junie och vi pratade och sen hopppade ännu mer studsmatta och nu e jag hemma-.-

pusspuss


Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0