hejsan brorsanhejsan stabben här är brev från älsklings... a tjejen XD

hej!
idag har de vart skola..
efter skolan så gick ebba och köpte glass alla fick smaka och sen köpte hon jordgubbar som vi tog me till smedis.
Vi badade jättemycket och åkte i lijanerna!! : )
de va jättekul. SEn gick jag, linn, junie hem till ebba där vi va inne på datan sen åt vi middag i typ 1 å en halv timmen för vi satt och pratade och gjorde paraodier på alla i klassen.. nu undrar ni säkert vad paeaoider är för linn nivet lärde mig de ordet och de e när man härmar nån (gör som en scharader)
sen efter maten sa ebbas mamma att vi skulle få en hundring att köpa glass för så vi gick och köpte men när vi kom fram till kassan så sa killen som va i 17-års oldern (asså han i kassan) såhär
-tjena tjejer, haft de bra?
vi- japp
han ger oss grejerna och säger ha en trevlig kväll ladies
vi ba haha du me...

sen öppnar linn sin Twstherglass och säger- men den e ju smält och visar han i kassan han ba men ta en ny da förresten ta den dyraste så vi tog ett Ben&Jerryspacket för 50 spän!!

tack du i kassan!<33

Kommentarer
Postat av: jag

2009-06-01 @ 21:15:17
Postat av: jag.

?

2009-06-01 @ 21:16:47
URL: http://jag..blogg.se/
Postat av: linn

nej sötnos parodier är när man härmar nån fast man liksom överdriver det på ett kul sett<3333 älsk dig ändå<33 haha

2009-06-04 @ 15:30:34
Postat av: Anonym

haha var killen snygg då? XD<33

2009-06-05 @ 16:53:02
Postat av: Anonym

ganska:p

2009-06-05 @ 23:16:54
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0