Igår efter avslutningen.

så gick först jag ebba och arman till rålis och påvägen dit köpte arman 2 packet jordgubbar och gav 1 packet till mig och ebba, tack armani!!
sen så va vi i rålis ett tag där åt vi till mellis tårta!*mums*
sen så kom alla andra och jag träffade mina gammla grannar som hade köpt VÄRLDES SÖTASTE HUND!!

så sjukt söt men iallafall jag och ebba gick hem till mig där vi först va inne lite på datan sen gick vi till en taibutik och köpte jätte äckliga drickor!
5 kr styck!
men vi slängde dom typ på direkten sen gick vi til prisextra där vi hade kul!!
men a sen skulle ebba till landet så hon va tvungen att gå hem: (

sen kom niklas tors kompis hem till oss så vi gick och åt susci och sen köpte vi glass och sen gick vi till kronis med michelle & olivia som vi träffade där men det var allt från mig puss&hej

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0