orris sover : )

hejsan jag har sovit över hos orris inatt hon ligger fortfarande och sover ; )
igår så gick vi en jätte lång promenad ! vi stannade och badade en gång ^^ men de va nåra fullisar som bada nakna på ett ställe så vi ba usch! och gick nånanastans men vart säger vi inte för de e vårt badställe. sen gick vi till Donken och åt och köpte glass..
sen hyrde vi   " I taket lyser stjärnorna "   båda har sätt den men villle se den igen  :P sen gick vi hem till mig och hämta lite saker. Efter se sminkade vi oss och tog lite bilder och cammade med nåra av hennes kompisar och jag pratde lite med adde i mobilen han e på gotland och de va han som ringede så jag gjorde nog slut på hanns pengar<33333
men vi somnade typ vi 3 och idag ska vi bada

så pusspiss'

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ful orris är du inte ju typ bästis med junie och dom eller det värkar inte så

du är ju aldrig men dom bara med den där orris

2009-06-27 @ 20:02:38
Postat av: tyra

vadå aldrig är med junie och dom?

jag brukar visst va me dom men förde första så är linnea i Fiskebäckchil. Du kanske inte vet men Orris bor precis under mej så de är väldigt lätt att bara gå ner och Orris e INTE ful! du e säkert avundsjuk på henne för at hon e jättesnygg!

2009-06-27 @ 22:15:28
Postat av: Helena

bra där Tyra

2009-06-29 @ 09:28:22
Postat av: Anonym

JA BRA DÄR TYRA<3

2009-07-03 @ 19:11:06
URL: http://elize.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0