Presenterna till Elna

Blev..
ett par rosa shorts
ett gröndrandigt linne
toffsar
en vit keps
bodylotion&duschkräm
              och
         en perfym

de va de: )
men jag vill bara tacka ännu en gång Elna det var superkul!!
Först kom vi till Kronis där vi mötte Elna och hennes mamma som hade med sig Massor med mat!! de jag kommer ihåg var pastasallad, spett, läsk, nåt knaprit minns inte va de heter, kladdkaka, sprutgrädde, jordgubbar.
Super gott!!
Men sen va junie & ea tvungna att gå hem och då va jag elna och linn kvar och jag sa åt Elna att blunda och att linn skulle hålla fast henne så jaag tog sprutgrädden och sprutade ut allt i hennes ansikte!hihi
sen gick vi till en studsmatta och hoppade i flera timmar och nu sitter jag hemma och bloggar!

Pusspuss

Elna, Ebba & Jag


Kommentarer
Postat av: Freddis

haha!! Vad sa hon när du sprutade ut all sprutgrädde?? x)<33

2009-06-12 @ 20:55:49
Postat av: Anonym

hon skrek<33

thihi

2009-06-12 @ 21:02:41
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0