till dom "anonyma"

ni tycker att jag är elak, wb fjortis, bitch, dramaqueen..
allt! vet ni att jag kanske fått över 50 KOMENTARER! på min blogg från dom anonyma som skriver samma sak helaaa tiden! ni vågar dessutom inte skriva ert namn? jag menar hur skulle jag kunna ta åt mig då ifall jag inte vet vilka ni e. ni kanske inte känner mig eller aldrig träffat mig och ni tror att jag är te.x en bitch!
jag försöker faktisk vara schysst mot dom flesta och gör mitt bästa för att bli omtyckt!
vad vill ni  förresten mig? att jag ska bli ledsen..? eller.?. det e självklart kul att få kommentarer! men alla vet att man får nån dum då&då men inte hela tiden.

men pusspåer era anonyma "sötnosar"

Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!

Du är INTE bitch eller något tycker iaf jag! :]

2009-06-20 @ 21:58:08
URL: http://singnowsimon.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0