värmdö

hejsan alla söta, roliga, fula, snygga, homosexulla, glada, sura människor :D
min familj har firat midsommar på värmdö.. de va jättemysigt!
de första vi gjorde var att gå ner tillyggan och ta sig ett nakendopp! sen gick vi till  huset och solade lite och chilla lite senare bakade vi tårta som vi åt idag för TOR FYLLER ÅR! GRATTA HONOM PÅ www.livetenligttor.blogg.se !
efter det bastade vi och jag och mamma hade köpt ansiktsmask som vi hade på oss! sent vi midsommarmiddag.de va gott sen  maten lade vi hajkbanan vi gick och la oss sent
¨på morgonen så grattad vi tor han fick massa presenter! min present var en Warp jackasnice nu tänker ni säkert att de va han som fyllde år men vi gör alltid så att när han fyller år får jag en liten och när jag fyller år e de samma sak för att vi inte ska bli avundsjuka!

hugsandkisses

Kommentarer
Postat av: Sing Now Simon!



GRATTIS TOR! :D



FROM YOUR SIMON! :]



2009-06-20 @ 22:47:34
URL: http://singnowsimon.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0