GLAD ELD!! och världens bästa Junie<3 TÄNK ATT VI BADADE ISKAALLT!!

hejsan igår så var det ju Valborg. Jag, Mamma,  Pappa, Tor och Junie<33
Var på <-- Riddarholmen och tittade på

<--elden innan vi åkte dit sjöng vi singstar!
haha<3
oj suddigt
fjunie gullis<33
sen åkte vi buss dit. När vi kom dit gick vi på en båt och tog lite och drika och jordnöttermums .på båten (den satt ju fast i marken..

junie<33
jag<33
jag och junie<3<3<3<3
sen köpte vi godisremmar läsk och så va det e sen där där några sjöng och så. Då va det några som spelade snälla,snälla av karolin of ugglas då sjöng jag och junie jätteHÖGT! så dom på senen hörde det så dom sa lyssna på dom här unga damerna och alla börja applåder och det var typ 2000 pers där så funny!
sen åkte vi buss hem
haha<33
sen sov hon hos mig och vi låg och pratade å pratade tills vi sommna<33 men sen på morgonen gick vi och hoppa studsmatta på ett ställe som junies kompis Elis har det var jättekul!

vi<3:)
påväg till donken
samma där gmn<3
sen gick vi och köpte klubbor på godisråttan och så gick vi till åhlens och tiita lite

haha fast med min klubba!
gjorde ett litet mönster på gatan..
sen solade vi lite å sen gick vi till smedis och badade vi doppade håret och allting!! det va så jävla härligt sen gick vi till Cabertown (stavning) och dödade haha

du är världens bästa vän junie!!


Kommentarer
Postat av: junie din älskling

hej tack du med gullis <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-01 @ 19:53:42
Postat av: Simon

Blir sugen på klubba :D

2009-05-01 @ 20:33:58
URL: http://simonsegna.blogg.se/
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0