Kärsön igår : )

hej igår va vår klass på Kärsön det var asrooooligt!
först gjorde vi hinderbana det va jättekul!!!
sen körde vi flaggan fast i skogen det var också jättekul!!!! fast inte när junie klev i en myrstack stackars dig :(<333
aa men sånt e livet sen paddla vi kanot man fick paddla med en kompis så jag paddla med Ebba<33 vi var först ut på sjön och alla vet ju hur eebba e hon och jag hade vatten krig vi solade och hon försökte göra så att vi ramlade i vattnet hihi Ebba e skön men vi började ju somsagt attt paddla först av alla och vi kom sist in men det var ändå jättekul haha jag ler fortfarande ebba!<33


aja lovelove från mig!!


Kommentarer
Postat av: junie

bra i lägg gumman <3333333

2009-05-21 @ 13:33:11
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0