MED EA!!!!!

Hejsan igår så bestämde jag och ea att hon skulle sova  hos mig så hon kom till mig...
först när hon kom så gick vi en promenad vid kungsholsstrand sen så gick vi hem och åt Buritos sen så ringde orris och fråga om jag och ea vill komma till Kronis där hon och hennes kompis nopin va.de ville vi. De va kul jag och ea försökte lära dom jula, vi gungade och busade lite. Sen gick jag ea och orris å köpte godis. Sen gick jag å ea hem till mig och görde spa vi hade avokadoansiktsmask och hade skumbad med massa ljus å sånt. Vi tvättade håret på varran med asmycke schampo och balsam:p sen gick jag pappa ea och Tor upp på vår vind för där har några grannar gjort som en lekstuga där vi va ett tag sen gick vi hem till mig och kollade på hairspray den va bra fast jag har sätt den många gånger..
sen blev vi trötta och gick å la oss vi pratade ett tag å sen somna vi!

på moronen åt vi mackor och drack smothie gott sen klädde vi på oss och gick ut vi gick i Västermalmsgallerian och titta sen Åhlens och sen gick vi till detdär nya Kaffestället i T-banan och köpte en vaniljlatte de va sådär men ändå ganska gott! och nu har hon gått hem. VI HADE JÄTTEKUL!! men nu kommer bilder..
jag (vi var i Mackbookaffären)
jag igen
suddig linnea och hennes favvogossedjur<33
en bild vi såg på promenaden..
dresscode:P
jag och den anonya:D
KOLLA VAD EA HAR FINT HÅÅÅR!!
vaniljlatten
tråkbild
oj jag ser drogad ut!!??

aja pusspuss

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0