orris skriver... naaat☻♥

shoosan sötisar!!!

Just nu  är jag hemma hos orris.
Vi jag ska sova här...
idag har vi gått en lååååång promenad! Vi började där vi bor så gick vi till stadshuset DÄR VA DET NÅTT LÄSKIGT en kista med kläder sen brände vi oss på bränneslor och sen fråga vi en man som fiska om vi fick prova såklart vi fick så söööta vi är så de e klart de va kul!!

sen gick vi till Dragon och kolla lite för hennes pappa jobbar där ,men iallafall va de en jättesöt kille där som kolla jättemycke på oss jag tror han gilla orris för hon brukar ju vara där och då är dom jättemycke me varann,,, hihi har hon sakt iallafalll.
För ugefär 1 minut sen va det en bil som kroka nedanför oss så vi gick ut och titta lite då såg orris en jättesöt kille som inte jag såg : ( men  nu ska vi bada så pusspuss♥♥

Kommentarer
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0