.

hejsan bloggen!
Idag har jag först gått med mamma till Rålambshovsskolan där hade dom loppis och så..
Där köpte jag en smink väska, 2 par skor, en läpppenna, en eliner. Sen gick jag och mamma till bollbar och köpte cola och nötter och satt i solen. Sen åkte vi in till stan där hämtade vi ut biobilljetter till en film vi ska se imorn mins inte va den heter men sen gick vi och köpte blommor vid stånd på hötotget då va de en kille som gav mig en gratis blomma: ) Men sen gick vi till PUB och kolla lite sen nu åkte vi hem och har ätit Libanesisk mat från resturangen nedanför oss mums och nu är jag hemma hos orris och vi har målat naglarna eller hon målar fortfarande ;)

okej nu måste jag sluta hejdå

Kommentarer
Postat av: ebba

nu för du börja skriva igen

2009-09-09 @ 17:25:20
Lätta på hjärtat<3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0